Welle

Welle

woensdag 17 juli 2013

De mini versie van het ganzenkleedje


Eindelijk nog eens de tijd gevonden om achter mijn machientje te kruipen ... en dat op KCW Spring edition... dat kan geen toeval zijn :-)

Ik maakte een mini versie van het kleedje dat ik voor mijn dochterje heb gemaakt. Dat vind je hier.
Alleen ,op aanvraag, met wit bias en lintje.


Het kleedje is voor Finneke, een meisie met zotte blonde pijpenkrulletjes. Ik kan niet wachten om te zien hoe het resultaat is als ze het aanheeft. 

Voor dit kleedje heb ik me speciaal een voetje aangekocht om een blinde rits in te zetten en ik ben super gelukkig met het resultaat.

Ook heb ik geprobeerd om de achterpanden aan de rits te laten aansluiten. Jammer genoeg had ik niet genoeg stof om de patronen zo te knippen dat alles aansluit, maar één gans is alvast gelukt :-)

Hieronder wat fotootjes




4 opmerkingen:

  1. Mooi stofje :) dat kindje zal stralen hierin :) ik kende je blog niet maar ga volgen

    Http://liesellove.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk stofje en het modelletje met dat witte band als accent is echt prachtig.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een supermooi kleedje! daar zouden veel meisjes jaloers op zijn, denk ik...

    madebyelke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+