Welle

Welle

maandag 22 december 2014

Het Theo Auto hemd


Er was eens een stofje met auto's ...

Een tijdje geleden vroeg een vriendin / collega of ik voor haar petekindjes iets wilde maken. Ze had graag een hemdje en een jurkje.

Dus haalde ik mijn machine nog eens boven en maakte ik een theo van zonen 09. Ik maakte er al een aantal, zoals het Hugh Hefner hemd, en ik vind het een van de leukste hemdjes met de mooiste pasvorm van het moment.

Melissa koos voor dit autostofje in grijs. Het is Tiny Trucks van Michael Miller.
Omdat een volledig grijs hemdje me wat saai leek voor een ventje van 6, combineerde ik het grijs met Fun Crimson van Timeless Treasures. Een vrolijk basis stofje in het bloedrood.



Ik ging voor niet al te veel foliekes ... enkel een hoekje in de kraag en in het zakje. Het rood liet ik terugkomen in de rugpas, aan de mouwen en aan de binnenkant van de kraag.


Het rugpand maakte ik met de plooi. Dat vind ik toch altijd een beetje feestelijker.


Voila, klaar om af te geven onder de kerstboom...  Hopelijk is hij er blij mee !!


2 opmerkingen:

  1. heel leuk met dat rode erin... een goed idee, anders zou het inderdaad nogal somber geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superhemdje! Prachtig gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+